Μένουμε σπίτι





Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 20ο


Παιδάκια μου,  τη Δευτέρα θα τα πούμε από κοντά.  Γι'αυτό σας βάζω τις κύριες και δευτερεύουσες προτάσεις, τις οποίες θα αναλύσουμε πιο πολύ τώρα που θα ανοίξουμε. 


Το βιβλίο μας : "Τα ψηλά βουνά "


Τα λέμε τη Δευτέρα από κοντά :-) 




Δ' ΤΑΞΗ



Μάθημα 19ο



  • Σήμερα σας έχω μια ταινία μικρού μήκους (μικρής διάρκειας)  για τη διαφορετικό τη τα. Μόλις πατήσετε τον σύνδεσμο,  πατήστε :''δες την ταινία μικρού μήκους Ίαν ''. Αφού τη δείτε,  γράψτε μου σε μια παράγραφο τις σκέψεις και συναισθήματά σας στο τετράδιό αντιγραφής. 



  • Το βιβλίο μας:''Τα ψηλά βουνά '' 


Τα λέμε πάλι την Πέμπτη και σύντομα από κοντά , οπότε δε θα κάνουμε μάθημα μέσω κάμερας όπως προγραμματίζαμε, αφού θα επιστρέψουμε στο σχολείο μας!!!!! 





Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 18ο


Γλώσσα

Το βιβλίο  μας,  Τα ψηλά βουνά. 


Δε νομίζω να έχετε παράπονο;Μόνο τέσσερα  πράγματα έχετε!!!  
Τα λέμε πάλι τη Δευτέρα καμάρια  :-) 




Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 17ο


Γλώσσα

  1. Διαβάζουμε το βιβλίο :"Τα ψηλά βουνα"
  2. Ορθογραφία ρημάτων
  3. Εγκλίσεις ρημάτων  
(Το απαρέμφατο το βρίσκουμε από τους χρόνους :Παρακείμενο,  Υπερσυντέλικο,  Συντελεσμένο Μέλλοντα, η λέξη που παραμένει ίδια καθώς κλίνουμε το ρήμα και η μετοχή θα τελειώνει  είτε σε
- οντας /ώντας  είτε σε - μένος )

*Δείτε στο προηγούμενο  μάθημα τι πατάμε για να παίξει το κουίζ, αν δε θυμάστε.


Γεωγραφία 




Τα λέμε πάλι την Πέμπτη :-) 
Καλές βουτιές!!!!! 




Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 16ο

Και σήμερα συνεχίζουμε με  κουίζ  και πειράματα.  Δεν ξεχνάμε όμως  το βιβλίο μας,  "Τα ψηλά βουνά". 

Γλώσσα



Μαθηματικά 



Μελέτη 


Κάτι για να μην ξεχνιόμαστε.... 

*Αν τα κουίζ δεν ξεκινάνε κατευθείαν, θα πατήσετε  στην αρχή δεξιά το "practice" μετά  "play"  και "skip for now".  Ύστερα πατάτε :"play quiz". 


Τα λέμε πάλι τη Δευτέρα!!!! 




Δ' ΤΑΞΗ



Μάθημα 15ο

Καλή εβδομάδα παιδάκια μου.  Οι δραστηριότητές σας είναι έτοιμες!!!! 

Γλώσσα



Μελέτη 

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο, πηγαίνετε  στις σελίδες :114-116 και πειραματιστείτε (αν δεν έχετε κάποια υλικά δεν πειράζει). 
Φτιάχνουμε μίγματα



Τα λέμε πάλι την Πέμπτη καμάρια!!!!! 




Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 14ο


Γλώσσα

  • Διαβάζουμε το βιβλίο :"Τα ψηλά βουνά"

  • Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο και μεταβείτε στις σελίδες 147-150.  Κάντε την ερώτηση 2 στο τετραδιο της Γλώσσας. 

  • Παρακολουθήστε τα βίντεο  για τους αρχαίους Ολυμπιακούς  αγώνες ένα τη μέρα, γιατί  είναι μεγάλης διάρκειας :



Τα λέμε πάλι καμάρια μου τη Δευτέρα!!! 




Δ' ΤΑΞΗ



Μάθημα 13ο

Γλώσσα 
Διαβάζουμε το βιβλίο :"Τα ψηλά βουνά"

Μαθηματικά  


Τα λέμε την Πέμπτη καμάρια μου:-) 



Δ' ΤΑΞΗ





Μάθημα 12ο

Γλώσσα 
2)Ανώμαλα ρήματα
3)Πατήστε  την εικόνα του βιβλίου και ξεκινήστε το διάβασμα (χρονικό περιθώριο :1 μήνας) . Τα ψηλά βουνά

Μαθηματικά 



Τα λέμε τη Δευτέρα  πάλι!!!




Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα  11ο


Γλώσσα 
2)Οι Εγκλίσεις
3)Η Προστακτική
Θυμάστε πώς κάνατε τις ασκήσεις;; 
Αντιγράψτε τις ασκήσεις στο 
'' τετράδιο Αντιγραφής '' , παγώσετε το βίντεο, κάντε τις και μετά κάντε αυτοδιόρθωση. Για την ορθογραφία  ζητήστε τη βοήθεια κάποιου, για να σας την υπαγορεύσει,αφού πρώτα δείτε τους κανόνες. 

Μαθηματικά 
Ας θυμηθούμε τους συμμιγείς αριθμούς. Εργαζόμαστε  όπως και στη Γλώσσα στο τετράδιό Μαθηματικών. 
1)Πρόσθεση και Αφαίρεση με τους συμμιγείς
2)Προβλήματα με τους συμμιγείς αριθμούς
3)Κουίζ με τους συμμιγείς αριθμούς

Θρησκευτικά 
Όλες οι ιστορίες της Π. Δ. από τη δημιουργία μέχρι την έλευση του Ιησού  (Παρακολουθήστε  το 7ο & 8ο επεισόδιο)


Τα λέμε πάλι την Πέμπτη καμάρια μου!!! 




Οι επαναληπτικές ασκήσεις των Α' , Β' , Γ' τάξεων συνεχίζονται στην πλατφόρμα του υπουργείου που θα μπαίνετε με τους κωδικούς σας.

Α' ΤΑΞΗ : κάθε Τρίτη και Πέμπτη

Β' & Γ' ΤΑΞΗ : κάθε Δευτέρα και Πέμπτη





 Οι δραστηριότητες λόγω των ημερών συνεχίζονται. Πατήστε, για να δείτε αν τα γνωρίζετε όλα.  Σταυρόλεξο

Καλή Μεγαλοβδομάδα :-)  






   Κυριακή των Βαΐων σήμερα και σας έχουμε μια δραστηριότητα. Πατήστε τον σύνδεσμο να φτιάξετε το παζλ και να ανακαλύψετε την εικόνα.  Παζλ


Καλή διασκέδαση:-) 




Α ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 10ο: 

Μικρούλια μου σας στέλνω τις τελευταίες ασκησούλες για πριν τις πασχαλινές διακοπές. Να προσέχετε και να περνάτε καλά.  Θα σας πάρω τηλέφωνο.




Βιβλιογραφία
Δεσύπρη, Ε. (2009).  Φύλλα εργασίας για τη Γλώσσα α' δημοτικού, Αθήνα :Παπαδόπουλος. 
Ζώη, Α. (2007).  Γλώσσα Α' δημοτικού, Αθήνα :Σαββάλας.  
Δεσύπρη,  Ε.  (2009).  Φύλλα  εργασίας για τα Μαθηματικά α' δημοτικού, Αθήνα:Παπαδόπουλος.






ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ! ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΑΠΟ 27-4 !




Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 10ο


Πατήστε τον σύνδεσμο, για να θυμηθείτε τους χρόνους των ρημάτων. 

Θα τα ξαναπούμε τη Δευτέρα :-) 




A' TAΞΗ


Μάθημα 9ο :



Βιβλιογραφία
Δεσύπρη, Ε. (2009).  Φύλλα εργασίας για τη Γλώσσα α' δημοτικού, Αθήνα :Παπαδόπουλος. 
Ζώη, Α. (2007).  Γλώσσα Α' δημοτικού, Αθήνα :Σαββάλας.  
Δεσύπρη,  Ε.  (2009).  Φύλλα  εργασίας για τα Μαθηματικά α' δημοτικού, Αθήνα:Παπαδόπουλος.


Τα λέμε την Παρασκευή μικρά μου!




Β ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 9ο:















Το υλικό είναι προαιρετικό! 
Σας εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση γλυκά μου!  Ελπίζω και εύχομαι να είστε όλοι καλά και να τα ξαναπούμε σύντομα από κοντά! Ραντεβού από 27/4!! Καλή ξεκούραση... ευκαιρία να εξερευνήσετε την e-me!!!




Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 9ο

Μετά από μια εβδομάδα που έχουμε να τα πούμε, σας έχω μια αποστολή. Πατήστε τον σύνδεσμο, για να λύσετε το μυστήριο με τα αυγά...

Πού πήγαν τα αυγά;



Χριστός Ανέστη καμάρια μου... Με υγεία!!! Θα τα ξαναπούμε την Πέμπτη :-) 



Α'ΤΑΞΗ 


Μάθημα 8ο:



Βιβλιογραφία
Δεσύπρη, Ε. (2009).  Φύλλα εργασίας για τη Γλώσσα α' δημοτικού, Αθήνα :Παπαδόπουλος. 
Ζώη, Α. (2007).  Γλώσσα Α' δημοτικού, Αθήνα :Σαββάλας.  
Δεσύπρη,  Ε.  (2009).  Φύλλα  εργασίας για τα Μαθηματικά α' δημοτικού, Αθήνα:Παπαδόπουλος.


Τα λέμε πάλι την Τετάρτη!



Β' ΤΑΞΗ



Μάθημα 8ο:


ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ





1)Διαβάζω το κείμενο και απαντάω στις παρακάτω ερώτησεις:

α) Ποιος γέμισε τα καλαθάκια με κόκκινα αυγά; 

β) Πότε βάφουμε τα κόκκινα αυγά ;



γ) Εμπνεύσου απ' το κείμενο και κάνε μια ζωγραφιά.



2) Μπορείς να περιγράψεις τα συναισθήματα με ουσιαστικά;


  • Εγώ χαίρομαι→Εγώ νιώθω _____.
  • Εσύ λυπάσαι→
  • Αυτός ντρέπεται→
  • Εμείς θυμώνουμε→
  • Εσείς ενθουσιάζεστε→
  • Αυτοί αηδιάζουν→


3) Μπορείς να γράψεις τις 2 προτάσεις σε 1 ;

Παράδειγμα: Ο Νίκος είναι ψηλός. Ο Κώστας είναι ψηλότερος.

Ο Κώστας είναι ψηλότερος από τον Νίκο.



α) Η αλεπού είναι πονηρή.  Ο λύκος είναι πιο πονηρός.


β) Ο Ιούνιος είναι ζεστός. Ο Ιούλιος είναι πιο ζεστός.


γ) Το κερί είναι μεγάλο.  Η λαμπάδα είναι μεγαλύτερη.




4) Λύνω τα προβλήματα:

α) Η Μαρίνα έχει 42 αυτοκόλλητα.  Η Λένα της έδωσε άλλα 6.  Πόσα αυτοκόλλητα έχει τώρα η Μαρίνα;

ΛΥΣΗ







ΑΠΑΝΤΗΣΗ:



β) Ο παππούς έδωσε 14 ευρώ στον εγγονό του τον Ηλία και 15 ευρώ στην εγγονή του τη Ζωή.  Πόσα χρήματα έδωσε ο παππούς και στα δυο του εγγόνια ;

ΛΥΣΗ





ΑΠΑΝΤΗΣΗ:



γ) Η Ελένη αγόρασε ένα λαγουδάκι που κάνει 11 ευρώ και ένα καλαθάκι που κάνει 7 ευρώ.


  • Πόσο κάνουν και τα δυο παιχνίδια μαζί; 


ΛΥΣΗ





ΑΠΑΝΤΗΣΗ:




ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΔΕΥΤΕΡΑ!




Γ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 8ο:



Ιστορία: Παρακολουθώ το παρακάτω βίντεο :

Στη συνέχεια διαβάζω το μάθημα 2 από τις περιπέτειες του Οδυσσέα σελ. 85 για να το θυμηθώ.

1) Συμπληρώνω τα κενά ( στο μπλε τετράδιο ιστορίας ):

Ο Αίολος ήταν ο Θεός των __________. Ο Οδυσσέας με τους συντρόφους του έμειναν στο νησί του περίπου ένα μήνα.  Όταν αποφάσισαν να φύγουν, τους έδωσε ένα _______ που είχε κλείσει όλους τους _________   __________ .  Έξω άφησε μόνο τον ____________ να σπρώχνει το καράβι.  Οι σύντροφοί του νομίζοντας πως το ασκί ήταν γεμάτο _________ και ________ , το άνοιξαν.   Οι άνεμοι έσπρωξαν τα καράβια μακριά στη γη των _____________________.  Οι Λαιστρυγόνες ήταν άγριοι και ψηλοί σαν ______________ κι άρπαζαν _________ και τα έριχναν στα πλοία.
Στη συνέχεια έφτασαν στο νησί της μάγισσας _________.  Αυτή πρόσφερε σε μερικούς από τους συντρόφους του Οδυσσέα ένα μαγικό _______, μετά τους χτύπησε με το _________  _________ της και τους έκανε __________.  Μόνο ένας γλίτωσε και έτρεξε πίσω να το πει στον ______________, ο οποίος έτρεξε στο παλάτι και την ανάγκασε να ξανακάνει τους συντρόφους του ανθρώπους.   Όταν αποφάσισαν να φύγουν, η Κίρκη συμβούλεψε τον Οδυσσέα να κατέβει στον _____, να βρει τον _______ _______, να τον ρωτήσει πώς θα έφτανε στην πατρίδα του την _________.

Γλώσσα: 
1) Πηγαίνω στη σελίδα 71 και 72 του βιβλίου της γλώσσας.  Οι λεξούλες αυτές είναι επαναληπτικές της ενότητας που έχουμε κάνει.  Εσείς πρέπει να τις βάλετε στα σωστά βαγονάκια, να τις χωρίσετε δηλαδή σε Ρήματα, Ουσιαστικά , Επίθετα. ( η άσκηση να γίνει πάνω στο βιβλίο ).

Μαθηματικά:
1) Γράφω τα κλάσματα. ( πράσινο τετράδιο )

  • Ένα δεύτερο →
  • Τέσσερα τέταρτα→
  • Πέντε εικοστά→
  • Δυο όγδοα→
  • Επτά ένατα→
  • Τρία δέκατα→
  • Έξι έκτα→
  • Οχτώ δωδέκατα→
  • Εννιά εντέκατα→
2) Ζωγραφίζω στο τετράδιο μου μια σοκολάτα.  Στη συνέχεια τη χωρίζω σε 4 ίσα μέρη.  Από αυτά τα κομμάτια ζωγραφίζω τα 2.  Γράφω κάτω από τη σοκολάτα το κλάσμα.

Τα λέμε πάλι τη Δευτέρα




Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 8ο


 θα κατέβει στον υπολογιστή, στο  τάμπλετ ή στο κινητό σας.  Απαραίτητο είναι  να έχετε κατεβάσει το πρόγραμμα '' pdf ''  από το play store/ google).


  • Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο να δείτε κάτι σχετικό με τη θρησκευτική γιορτή που πλησιάζει σε λίγες μέρες. Easter poster



Να περάσετε όμορφα με την οικογένειά σας και εμείς θα τα ξαναπούμε τη Δευτέρα του Πάσχα! Καλό Πάσχα :-) 



Α'ΤΑΞΗ 


Μάθημα 7o:




Βιβλιογραφία
Δεσύπρη, Ε. (2009).  Φύλλα εργασίας για τη Γλώσσα α' δημοτικού, Αθήνα :Παπαδόπουλος. 
Ζώη, Α. (2007).  Γλώσσα Α' δημοτικού, Αθήνα :Σαββάλας.  
Δεσύπρη,  Ε.  (2009).  Φύλλα  εργασίας για τα Μαθηματικά α' δημοτικού, Αθήνα:Παπαδόπουλος.


ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ!




B' TAΞΗ


Μάθημα 7ο:



ΓΛΩΣΣΑ:
1) Να συμπληρώσεις τα κενά με το οριστικό ή αόριστο άρθρο ( ότι λείπει ).
  • το βράδυ→__ βράδυ
  • ___ κατσίκα →μια κατσίκα
  • ο δρόμος →__ δρόμος
  • του δωματίου →__ δωματίου
  • __ άνθρωπο→ έναν άνθρωπο
  • __ μαθήτριας → μιας μαθήτριας
  • του γείτονα→__ γείτονα
  • __ πόλη→μια πόλη
2) Να βάλεις τα παρακάτω ρήματα σε αλφαβητική σειρά:
παίζω, χορεύω, ανασταίνω, γιορτάζω, απαντώ, χειροκροτώ, βλέπω, αγαπώ, σοβαρολογώ, διαβάζω, ομολογώ, εκλιπαρώ, σταυρώνω, γράφω, βάφω, καθαρίζω.

Μαθηματικά:
1)Λύνω τα γινόμενα:
4Χ8=
8Χ8=
3Χ9=
6Χ9=
5Χ7=
10Χ7=
2Χ6=
4Χ6=
5Χ5=
4Χ4=
3Χ3=
1Χ1=

2)



Μια απλή κατασκευή για όποιο παιδάκι θέλει...

Τα λέμε την Παρασκευή!





Γ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 7ο:



ΓΛΩΣΣΑ:
1) Πατήστε πάνω στον σύνδεσμο και το παιχνίδι ξεκινά.  Υπάρχουν καρτέλες με λέξεις, κάνετε κλικ και τις βάζετε στα άδεια κουτιά.  Όταν ολοκληρώσετε πατάτε Submit Answers για να δείτε αν τα κάνατε σωστά!
ΠΡΟΣΟΧΗ!Αν δεν θυμάσαι τα κύρια και τα κοινά ουσιαστικά ψάξε στην πρώτη μεριά από το τετράδιο 2 θεμάτων και μετά ξεκίνα την άσκηση.

2)Πατήστε τον σύνδεσμο και με τον ίδιο τρόπο γίνεται και αυτό το παιχνίδι.

3) Γράφω δίπλα από κάθε λέξη αν είναι ουσιαστικό ή επίθετο: (τετράδιο 2 θεμάτων )

εκτυπωτής→
όμορφες→
φωτεινοί→
πέτρινο→
κουρτίνα→
σφουγγάρι→
κούνια→
χρωματιστή→
σκόνη→
σιδερένιος→

4) Διαβάζω από το βιβλίο της Γλώσσας το μάθημα " Φτιάξε μου ένα σιδερένιο άνθρωπο" σελ. 56-57 ( όχι τον χάλκινο γίγαντα). Έπειτα στο τετράδιο εκθέσεων  γράφω την περίληψη= δηλαδή γράφω με δικά μου λόγια τι λέει το μάθημα. Προσέχω να αναφερθώ στα πιο σημαντικά γεγονότα και αποφεύγω τις πολλές λεπτομέρειες .  Η περίληψη να γίνει σε 10 με 12 γραμμές.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: 
1)Υπολογίζω τα γινόμενα όπως στα παραδείγματα:

(30+2)
32Χ4= (30Χ4) + (2Χ4) = 120+ 8 = 128
(100+20+4)
124Χ4= (100Χ4)+ (20Χ4) + (4Χ4)=  400+80+16= 496
  • 44Χ5=
  • 37Χ3=
  • 26Χ7=
  • 182Χ2=
  • 135Χ4=
  • 213Χ4=

2) Κάνω τις πράξεις κάθετα:

  • 2.277 - 2020 =
  • 2.881 - 1.291 =
  • 885 + 745 =
  • 1.026 + 26 =
  • 57 Χ 9 =
  • 28 Χ 17 =
Τι λέτε για μια εύκολη κατασκευή ; Αν έχετε μόνο άσπρο χαρτί , κάνετε την κατασκευή και μετά ζωγραφίζετε!

( Μπορείτε να μου στείλετε την κατασκευή σας με φωτογραφία να τη δω! )

ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ! 😻😻



Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 7ο 


Γλώσσα 
1)Μάθημα Ορθογραφίας (3)
2)Κάντε την άσκηση και μετά ελέγξτε την πατώντας εδώ
3)Ομοίως δουλεύουμε την παρακάτω άσκηση Χρονική Αντικατάσταση
4) Ώρα για παιχνίδι Αλήθεια ή ψέμα; 

Μαθηματικά 
Για να δούμε πόσους πόντους θα μαζέψετε! Θα χρειαστείτε  το τετράδιο Παιχνίδι Μαθηματικών .

Γεωγραφία
 Τι θυμόμαστε από τους νόμους; Νομοί και πρωτεύουσες της Ελλάδας

Ιστορία

Κάνουμε την επανάληψη παιχνίδι Τηλεπαιχνίδι Ιστορίας


Θρησκευτικά
Παρακολουθήστε  το 5ο και 6ο επεισόδιο Όλες οι ιστορίες της Π. Δ. από τη δημιουργία μέχρι την έλευση του Χριστού.


Την Πέμπτη θα τα ξαναπούμε!!! 



A' ΤΑΞΗ


Μάθημα 6ο:




Βιβλιογραφία
Δεσύπρη, Ε. (2009).  Φύλλα εργασίας για τη Γλώσσα α' δημοτικού, Αθήνα :Παπαδόπουλος. 
Ζώη, Α. (2007).  Γλώσσα Α' δημοτικού, Αθήνα :Σαββάλας.  
Δεσύπρη,  Ε.  (2009).  Φύλλα  εργασίας για τα Μαθηματικά α' δημοτικού, Αθήνα:Παπαδόπουλος.



ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!



Β' ΤΑΞΗ


Μάθημα 6ο:


Γλώσσα: 
1) Μπορείς να συμπληρώσεις τις στήλες ;
                                                                         Υποκείμενο                         Ρήμα
                                                                         (Ποιος κάνει κάτι ;)              (Τι κάνει;)
  • Ο σκύλος γαβγίζει δυνατά.
  • Τα παιδιά παίζουν στην αυλή κρυφτό.
  • Οι νοικοκυρές βάφουν τα αυγά.
  • Οι καμπάνες χτυπούν χαρούμενα.
  • Ο μπαμπάς ψήνει το αρνί.

2)Με το ξε ή το αν ή το α γράφω τα αντίθετα.
ήσυχα→
διπλώνει→
γνωστός→
προσεκτικός→
κατάλληλη→
βιδώνω→

Μαθηματικά:
1) Λύνω προβληματάκια:
α) Ένα κοτοπουλάκι έχει 2 πόδια, τα 9 κοτοπουλάκια πόσα πόδια έχουν ;
ΛΥΣΗ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

β) Μια πασχαλίτσα έχει 11 βούλες πάνω της, 8 πασχαλίτσες πόσες βούλες έχουν ;
ΛΥΣΗ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

2) Βρίσκω τον κανόνα και συνεχίζω τα μοτίβα.
5, 15, 25, __, __, __, __, __, __, __
100, 90,80, __, __, __, __, __, __, __
0, 12,24,36, __, __,__,__,__,__,__

ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ!




Γ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 6ο:


Μαθηματικά: Είστε έτοιμοι για παιχνίδι ; Για να δούμε αν κάνατε  επανάληψη στην προπαίδεια...Θα καταφέρετε να αποκτήσετε υψηλό σκορ ; Πατήστε πάνω στον σύνδεσμο

2)Σχεδιάζω στο πράσινο τετράδιο μαθηματικών με τη βοήθεια του χάρακα ή του τριγώνου τα εξής:
  • Ένα τετράγωνο (όλες οι πλευρές του ίσες )
  • Ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο
  • Ένα τρίγωνο
Μόλις τα σχεδιάσω μετράω τις πλευρές τους με το χάρακα και σημειώνω πόσα εκατοστά είναι η καθεμία.


Γλώσσα:
1) Το παρακάτω απόσπασμα είναι  από το ποίημα "Λούνα παρκ, παππούλη μου!" που βρίσκεται στο Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων.  Όσες λέξεις είναι υπογραμμισμένες τις βάζω στη σωστή στήλη (ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ  - ΡΗΜΑ - ΕΠΙΘΕΤΟ ).

Έχω μαγικό  παππούλη
που' ναι λούνα παρκ τρελό
έχει  γόνατα  αλογάκια
δίνω μια και καβαλώ

κάνω  κούνια σε δυο χέρια
και τσουλήθρα σ' αγκαλιά
παίζω ένα βουβό ταμπούρλο
τη μεγάλη του κοιλιά.


2)Γράφω τα παραθετικά των επιθέτων όπως στο παράδειγμα  :
ΘΕΤΙΚΟΣ       ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΣ    ΥΠΕΡΘΕΤΙΚΟΣ
ο νόστιμος         νοστιμότερος          νοστιμότατος
                           πιο νόστιμος            πολύ νόστιμος
η αγαθή

ο τρομερός

το ακριβό

ο ξανθός

η ψηλή

το γελαστό

3) Να κλίνω σε ενικό και πληθυντικό: το γελαστό παιδί  και  ο τρομερός  μαθητής.

Ιστορία:
1) Επανάληψη στην αγαπημένη σας ενότητα με τη μορφή παιχνιδιού.  Για να δούμε τι θυμάστε; Πατήστε το σύνδεσμο και το παιχνίδι ξεκινά!

ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ! ❤



Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα  6ο


Γλώσσα
Ο, τι κάναμε και στο προηγούμενο μάθημα: Μάθημα Ορθογραφίας (2)

Παρακολουθήστε τα βίντεο και κάντε τις ασκήσεις  στο τετράδιο. 

Παρελθοντικοί χρόνοι
Μελλοντικοί χρόνοι
Εγκλίσεις

Μαθηματικά 
Κάντε  το κουίζ : Κουίζ-Επανάληψη στα Μαθηματικά

Θρησκευτικά 
Παρακολουθήστε το 3ο και 4ο επεισόδιο
Όλες οι ιστορίες της Παλαιάς Διαθήκης από τη δημιουργία μέχρι την έλευση του Χριστού


Τη Δευτέρα  τα ξαναλέμε  :-) 




Α' ΤΑΞΗ 


Μάθημα 5ο:







Βιβλιογραφία
Δεσύπρη, Ε. (2009).  Φύλλα εργασίας για τη Γλώσσα α' δημοτικού, Αθήνα :Παπαδόπουλος. 
Ζώη, Α. (2007).  Γλώσσα Α' δημοτικού, Αθήνα :Σαββάλας.  
Δεσύπρη,  Ε.  (2009).  Φύλλα  εργασίας για τα Μαθηματικά α' δημοτικού, Αθήνα:Παπαδόπουλος.


Θα τα ξαναπούμε την Τετάρτη!





Β' ΤΑΞΗ


Μάθημα 5ο


Γλώσσα:
1) Βάζω με μπλε χρώμα τα ουσιαστικά, με κίτρινο τα ρήματα και με κόκκινο χρώμα τα επίθετα στις παρακάτω προτάσεις:
  • Τα μάτια της Άννας είναι μπλε.
  • Ο ουρανός έχει μαύρα σύννεφα.
  • Το δωμάτιό μου είναι όμορφο και φωτεινό.
  • Τα παράθυρα είναι μεγάλα και τετράγωνα.
2) Να περιγράψεις το αγαπημένο σου παιχνίδι.
Μην ξεχάσεις να χρησιμοποιήσεις επίθετα, παρομοιώσεις και να βάζεις τελείες, τόνους και κεφαλαία όπου χρειάζεται! ( Μέχρι 10 σειρές και μικρές προτάσεις ).

Μαθηματικά:
1)Να λύσεις το πρόβλημα:
Μέτρησα τις ελιές στο κτήμα του παππού μου και βρήκα ότι είναι 48.  Μέτρησα και τις πορτοκαλιές και ήταν οι μισές.  Πόσες ήταν οι πορτοκαλιές ; 
ΛΥΣΗ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

2)Τώρα σχεδίασε ένα τετράγωνο, ένα ορθογώνιο και ένα τρίγωνο.  Έπειτα να μετρήσεις την περίμετρό τους με το χάρακά σου. (Προσοχή, δεν έχουμε μάθει δεκαδικούς).

ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΛΥΚΑ  ΜΟΥ!






Γ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 5ο:


Γλώσσα: Οι ασκήσεις να γίνουν στο τετράδιο 2 θεμάτων.

1) Γράφω τη γενική ενικού και πληθυντικού των παρακάτω ουσιαστικών:
ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ       ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΙΚΟΥ    ΓΕΝΙΚΗ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΥ
το κλειδί
ο λύκος
η καμινάδα
η βροχή
η γυναίκα
το παιδί

2) Ξαναγράφω τα ουσιαστικά στην ονομαστική πτώση στον αριθμό που βρίσκονται, όπως στα παραδείγματα:
τον άνθρωπο → ο άνθρωπος
των υπουργών→ οι υπουργοί
του πελαργού→
των αυτοκινήτων→
της νοσοκόμας→
τις φλόγες→
τους οδηγούς→
την κατσίκα→

3) Να κλίνεις το ρήμα χρωματίζω  σε ενεστώτα, παρατατικό , στιγμιαίο μέλλοντα και παρακείμενο.

4) Να κλίνεις το ρήμα αγοράζω  σε αόριστο, εξακολουθητικό μέλλοντα  και υπερσυντέλικο.

Μαθηματικά: ( στο πράσινο τετράδιο )
1) Λύνω τα προβλήματα με κάθετες πράξεις:
α) Η Γιάννα έχει 139 κάρτες.  Ο Νικόλας έχει 37 περισσότερες.  Πόσες κάρτες έχει ο Νικόλας ;
ΛΥΣΗ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:


β) Σε μια εκδρομή πήραν μέρος 27 ενήλικες και 12 παιδιά.  Ο κάθε ενήλικας πλήρωσε 8 ευρώ, ενώ το κάθε παιδί 6 ευρώ.  Πόσο πλήρωσαν συνολικά όλοι οι εκδρομείς ;
ΛΥΣΗ



ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

γ) Η Κέισι έχει στη συλλογή της 1.785 γραμματόσημα.  Η Αρσέλντα έχει 691 λιγότερα.  Πόσα γραμματόσημα έχει η Αρσέλντα ;
ΛΥΣΗ



ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Θα τα ξαναπούμε την Πέμπτη! 😘😘




Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 5ο


Γλώσσα 
Αφού παρακολουθήσετε το παρακάτω βίντεο, γράψτε την ορθογραφία σας χωρίς να κοιτάτε το βίντεο.Μάθημα Ορθγραφίας (1)
1)Ανοίξτε το τετράδιο ''Αντιγραφής'' σας και όταν παρακολουθήσετε το βίντεο κάντε την άσκηση που σας παρουσιάζει πατώντας ''pause'',για να σταματήσει το βίντεο. Μόλις τη γράψετε, πατήστε το βίντεο να κάνετε αυτοδιόρθωση. Α' και Β' συζυγία ρημάτων Ενεργητικής Φωνής (Ε.Φ.)

2) Είμαστε πάλι  στο τετράδιο "Αντιγραφής" , παρακολουθείτε πάλι το παρακάτω βίντεο και κάνετε ό,τι κάναμε στην πρώτη άσκηση. Α' και Β' συζυγία ρημάτων Παθητικής Φωνής (Π.Φ.)

3) Ομοίως κάνουμε και αυτήν την άσκηση παρακολουθώντας το παρακάτω βίντεο. Α' και Β' τάξη της Β' συζυγίας των ρημάτων Ε.Φ. και Π.Φ.


Γεωγραφία
Μαθαίνω τους νομούς της Ελλάδας με μαντινάδες :


www.ideesgiadaskalous.blogspot.com




Ξέρετε το τραγούδι των Στρούμφ; Πατήστε εδώ να το ακούσετε και στη συνέχεια μεταβείτε στον παρακάτω σύνδεσμο να το συνθέσετε με τα μεγαλύτερα νησιά της Ελλάδας. Τα 10 μεγαλύτερα νησιά της Ελλάδας


Θρησκευτικά
Πατήστε τον σύνδεσμο και παρακολουθήστε τα δύο πρώτα επεισόδια.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ



Θα τα ξαναπούμε την Πέμπτη :-)









Α' ΤΑΞΗ 


Μάθημα  4ο:




Βιβλιογραφία
Δεσύπρη, Ε. (2009).  Φύλλα εργασίας για τη Γλώσσα α' δημοτικού, Αθήνα :Παπαδόπουλος. 
Ζώη, Α. (2007).  Γλώσσα Α' δημοτικού, Αθήνα :Σαββάλας.  
Δεσύπρη,  Ε.  (2009).  Φύλλα  εργασίας για τα Μαθηματικά α' δημοτικού, Αθήνα:Παπαδόπουλος.


ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ!





B' ΤΑΞΗ


Μάθημα 4ο 


Όλες οι ασκήσεις γίνονται στο μπλε τετράδιο.

Γλώσσα: 
1) Να συμπληρώσεις τα κενά με ι, η , οι και ει στις παρακάτω φράσεις.  Βάζω τόνο όπου χρειάζεται.
α) __ φωνές της κουκουβάγιας.
β) __ σταγόνες τ__ς  βροχ __ς , στ__ς πλάκες τ__ς  αυλ__ς .
γ) Στ__ν κυψέλ__ τ__ς μέλισσας.
δ) Στ__ς σελίδες του βιβλίου.
ε) __ συνταγή για πασχαλινά κουλουράκια.
στ) Γράφ__ στ__ς πόρτες του γραφείου.

2)Να χωρίσεις σε συλλαβές τις παρακάτω λέξεις:
αεροπλάνο, αράχνη, ιπποπόταμος, πετσέτα, φάρμακα, γραμμή, ντομάτα, λαγός, καμπάνα, ζάχαρη, ευτυχία, βάτραχος, όμορφος,ρίγανη.

Μαθηματικά:
1) Κάνω κάθετα τις πράξεις: 
  • 77+22=
  • 66+23=
  • 51+14=
  • 32+34=
  • 11+44=
  • 24+42
  • 86 -32=
  • 74- 12=
  • 98- 74=
  • 56- 32=
  • 44- 22=
  • 60- 30=
2) Λύνω το πρόβλημα:
Οι κάρτες που αγόρασε ο Άρης κοστίζουν 40 λ.  Έδωσε 1 ευρώ ( = 100λ.).  Πόσα ρέστα πήρε ;
ΛΥΣΗ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ !






Γ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 4ο:


Γλώσσα: Τι λέτε να αφήσουμε σήμερα το τετράδιο της γλώσσας και να παίξουμε ;  
Είστε έτοιμοι ; 🙋
Πατάμε πάνω στον σύνδεσμο ( = γράμματα με χρώμα) και το παιχνίδι- μάθημα ξεκινά!
Tο ρήμα είμαι    Πατήσε start και ξεκίνησε, όταν δώσεις την απάντηση next και συνεχίζεις!
Που ή πού Πως ή πώς  Πατήστε start!

(οι σύνδεσμοι είναι από e-didaskalia)
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ! 

Μαθηματικά: Οι ασκήσεις να γίνουν στο πράσινο τετράδιο.
1)Συμπληρώνω τον προηγούμενο και τον επόμενο αριθμό:
____  299 ___
____ 999 ___
___ 2.995 ___
___ 500 ___
___ 1.876 ___
___ 1.001 ___
___ 700 ___
___ 2.650___
___617 ___
___ 344 ___

2) Υπολογίζω και γράφω το αποτέλεσμα: ( Θυμήσου το κολπάκι )
2 Χ 200 =
4 Χ 200=
7 Χ 300 =
2 Χ 30 =
8 Χ 40 =
9 Χ 90 =
6 Χ 60 =
5 Χ 50 =
3 Χ 80 =

ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ! 😍😍






Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 4ο


Σε αυτό  το μάθημα θα κάνουμε επανάληψη παίζοντας. Δε χρειαζόμαστε τετράδια τώρα. Πατήστε  τον κάθε σύνδεσμο* και το παιχνίδι.... γίνεται μάθημα!!!  :-) 
Γλώσσα Πατάτε το ''start'', για να ξεκινήσετε.
Ορθογραφία  Είναι σαν το pac-man

Μαθηματικά: Διαιρέσεις Πατάτε ενότητα 7,στη συνέχεια διαιρώ με διψήφιο διαιρέτη και μετά κάνετε όλα τα έντονα γράμματα. Εδώ μόνο θα χρειαστείτε τετράδιο.

Ιστορία :Αρχαϊκά χρόνια Κάντε το σταυρόλεξο, πατώντας πάνω του είτε κάθετα είτε οριζόντια σας κάνει την αντίστοιχη ερώτηση και με το ''δείξε μου'' σας γράφει την απάντηση.

Αν δεν τα θυμάστε όλα ανατρέξτε σε αυτόν τον σύνδεσμο: Η Ιστορία της Δ τάξης . Πατώντας την εποχή  σας παρουσιάζει  τα μαθήματα. Σε κάθε μάθημα μπορείτε να πατήσετε το διαδραστικό βιβλίο, τα σχεδιαγράμματα,  τις παρουσιάσεις, για να τα θυμηθείτε. 





*σύνδεσμος : ό, τι αλλάζει το ποντίκι από βελάκι σε χεράκι,  είναι με μπλε γράμματα και μας παραπέμπει κάπου. 




Καλή διασκέδαση!!!
Τη Δευτέρα θα έχετε πάλι νέα μου:-)





Α' ΤΑΞΗ


Μάθημα 3ο










Βιβλιογραφία
Δεσύπρη, Ε. (2009).  Φύλλα εργασίας για τη Γλώσσα α' δημοτικού, Αθήνα :Παπαδόπουλος. 
Ζώη, Α. (2007).  Γλώσσα Α' δημοτικού, Αθήνα :Σαββάλας.  
Δεσύπρη,  Ε.  (2009).  Φύλλα  εργασίας για τα Μαθηματικά α' δημοτικού, Αθήνα:Παπαδόπουλος.


Θα τα ξαναπούμε το Σάββατο!!!






B' TAΞΗ


Μάθημα 3ο


Οι ασκήσεις να γραφτούν στο μπλε τετράδιο.  Δεν ξεχνάω ημερομηνία!

ΓΛΩΣΣΑ: 
1) Κλίνω τα ουσιαστικά : η φωλιά, η στροφή, η γλωσσού.

2)Κλίνω τα ρήματα στον Ενεστώτα ( τώρα):
βάζω, ανεβαίνω, αρχίζω, ζηλεύω, θυμώνω.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
1)Συμπληρώνω ότι λείπει για να φτάσω στο 100: (Θυμάμαι τα ζευγαράκια του 10).

55 + ---  =100
35 + --- = 100
58 + --- = 100
53 + --- = 100
63 + --- = 100
71 + --- = 100
43+ --- = 100
51 + --- = 100
61+ --- = 100
48 + --- = 100
45 + --- = 100
38 + --- = 100

2) Γράφω την προπαίδεια του : 2, 5 και 10.

ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ!






Γ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 3ο :


ΓΛΩΣΣΑ:   Γράφω στο μπλε τετράδιο εκθέσεων.
Πρώτα γράφω ημερομηνία και στη συνέχεια
ΘΕΜΑ: Ο εαυτός μου
(Μετά ξεκινάω την έκθεσή μου, πρόσεξε να χωρίζεις παραγράφους.  Θα σε βοηθήσει το παρακάτω σχεδιάγραμμα.)




ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
(Οι ασκήσεις να γίνουν στο πράσινο τετράδιο)

1) Κάνω τις διαιρέσεις όπως το παράδειγμα:
30 : 6 = 5 γιατί 6 Χ 5 = 30
72 : 8 =
56 : 7 =
81 : 9 =
110 : 10 =
36 : 9 =
64 : 8 =
70 : 7 =
70 : 10 =
21 : 3 =
16 : 4 =

2) Λύνω το πρόβλημα: 
Η Γεωργία έχει 32 μπισκότα. Θέλει να τα μοιράσει εξίσου στις 4 φίλες της.  Πόσα μπισκότα θα δώσει στην καθεμία ;
ΛΥΣΗ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:


ΙΣΤΟΡΙΑ: Τι λέτε να κάνουμε και μια επανάληψη στις περιπέτειες του Οδυσσέα ;
Διαβάζω ξανά το μάθημα 1 σελ. 82-83 και στη συνέχεια απαντώ με δικά μου λόγια στις ερωτήσεις:
1) Ποιος ήταν ο Πολύφημος ;
2) Τι ήταν οι λωτοί ; 
3) Τι έγινε στη χώρα των Κικόνων ; 

ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ! 







Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 3ο


Γλώσσα
1)Από τα παρακάτω  ρήματα  γράψτε μου τι φωνή είναι, Ενεργητική( Ε. Φ.)   ή παθητική (Π. Φ.) και πώς είναι το αντίστοιχο ρήμα στην άλλη φωνή, αν γίνεται . 
π. χ. 
πλένω (Ε. Φ.)   -  πλένομαι (Π. Φ.) 

Λούζω
βαφτίζομαι 
γράφω 
πρήζω 
αγαπιέμαι 
ντύνω 
κουνιέμαι 
αφηγούμαι
λυπάμαι 

Συμπέρασμα :Στην Ε. Φ.  τα ρήματα  τελειώνουν σε -............ενώ στην Π. Φ.  σε -........,  -.........., -............, -............. και σε όλα τα πρόσωπα  θέλει  στο τέλος -.......  εκτός από το εμείς και το εσείς  που πάντα ..........  θα βρεις. 

2)Να κλίνετε το ρήμα πλένω  και στις δύο φωνές. 

π. χ. 
Ενεστώτας 

πλένω                 πλένομαι 
...........                 ..................
...........                 ..................
...........                 .................. 
...........                 ..................
...........                 ..................

Σε όλους τους χρόνους!!! 

3. Γράψτε τις μετοχές 

α) στην ενεργητική  φωνή (Ε. Φ.) 
τραγουδώ -................. 
ταξιδεύω -.................. 
μένω -.................... 
μιλάω -................... 
πλένω -.................. 

β) στην παθητική φωνή (Π. Φ.) 
αγριεύω-............... 
ποτίζω-….............. 
πρήζω -….............. 
βάφω -.................. 
γράφω -............... 
δυστυχώ-.............
μολύνω-.............. 
καλύπτω -.............. 
μαθαίνω -.............. 
τρώω -.................. 
αθροίζω-...............


Μαθηματικά 
1)Λύστε   τις διαιρέσεις, γράψτε  (Α),  αν είναι ατελής  και (Τ) , αν είναι τέλεια   και κάντε  επαλήθευση. 

α) 9.320:4      β) 6.075:7    γ) 32.091:8   
δ) 1.634:43     ε) 2.322:  54   στ) 30.308:49
ζ) 10.250:25    η) 12.240:12

Αν δε θυμάστε τα βήματα,  ρίξτε  μια ματιά :





Προσπαθήστε τις μόνοι  και μόνες  σας,  όσο μπορείτε.  Τα λέμε  πάλι την Παρασκευή  :-) 





Α' ΤΑΞΗ


Μάθημα 2ο : Γλώσσα και μαθηματικά







Βιβλιογραφία
Δεσύπρη, Ε. (2009).  Φύλλα εργασίας για τη Γλώσσα α' δημοτικού, Αθήνα :Παπαδόπουλος. 
Ζώη, Α. (2007).  Γλώσσα Α' δημοτικού, Αθήνα :Σαββάλας.  
Δεσύπρη,  Ε.  (2009).  Φύλλα  εργασίας για τα Μαθηματικά α' δημοτικού, Αθήνα:Παπαδόπουλος.


Τα λέμε πάλι την Τετάρτη!!!







Β' ΤΑΞΗ


Μάθημα  2ο:


Μεταφέρετε τις ασκήσεις στο μπλε τετράδιο και γράψτε ημερομηνία:

Γλώσσα:
1)Να συμπληρώσεις τα κενά με τους κατάλληλους τύπους του ρήματος ''είμαι' ':
α) Θα κοιμηθώ νωρίς, γιατί............. πολύ κουρασμένη. 
β) Η Αναστασία.........  δέκα χρόνων. 
γ) Εσύ πόσο χρονών..............; 
δ)Εμείς......... άρρωστοι .
ε)Οι υπόλοιποι πού..........; 
στ) Γιατί δεν.............  στην τάξη; ρώτησε η δασκάλα. 

2)Να κλίνεις τα ουσιαστικά :ο δεινόσαυρος,  ο γείτονας, ο ναύτης. 

Μαθηματικά:
1)Υπολόγισε τα γινόμενα :
5*7=                  4*4=
3*6=                  2*9=
7*3=                  8*2=
4*3=                  6*6=
0*5=                  1*10=

2)Να γράψεις τις προπαίδειες του 4 και του 6(θα σε βοηθήσουν οι σύνδεσμοι που έχουμε  αναρτήσει παρακάτω με τα τραγούδια και τα παιχνίδια με τις προπαίδειες). 


Την Τετάρτη πάλι θα τα ξαναπούμε  :-) 






Γ΄ ΤΑΞΗ


Μάθημα 2ο :


ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΓΡΑΦΩ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ!

ΓΛΩΣΣΑ:  Οι ασκήσεις να γραφτούν στο τετράδιο 2 θεμάτων στη 2η μεριά!

1) Να κλίνεις τα ουσιαστικά: η νοσοκόμα, ο γιατρός, το σπίτι σε ενικό και πληθυντικό αριθμό. ( Θα σε βοηθήσει η καρτέλα των ουσιαστικών!)

2)Φτιάχνω μετοχές όπως το παράδειγμα:
παίζω → παίζοντας
ζητώ→ ζητώντας
δίνω→
κουρεύω→
γελώ→
μένω→
ζωγραφίζω→
τραγουδώ→
κρατώ→
χορεύω→
χοροπηδώ→
χαιρετώ→

3) Γράφω τα ρήματα σε όλους τους χρόνους αλλά μόνο στο πρόσωπο που βρίσκονται.

ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ: εγώ χρωματίζω                 ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ:   εμείς ταξιδεύουμε                   
ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ:                                        ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ:
ΑΟΡΙΣΤΟΣ:                                               ΑΟΡΙΣΤΟΣ:
ΕΞΑΚ. ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ:                            ΕΞΑΚ. ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ:
ΣΤΙΓΜ. ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ:                           ΣΤΙΓΜ. ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ:         
ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΣ:                                  ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΣ:
ΥΠΕΡΣΥΝΤΕΛΙΚΟΣ:                              ΥΠΕΡΣΥΝΤΕΛΙΚΟΣ:
ΣΥΝΤΕΛ. ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ:                       ΣΥΝΤ. ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ:


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Οι ασκήσεις να γίνουν στο πράσινο τετράδιο.
1) Κάνω κάθετα τις πράξεις:
  • 428+546=
  • 3.764+1.115=
  • 984-204=
  • 1.295-127=



2) Υπολογίζω όπως το παράδειγμα:
17 Χ 10=170
17 Χ 100=
7 Χ 1.000=
127 Χ 10 =
20 Χ 100=
1.000 : 10=
2.730 : 10=
6.500 : 100=
4.000 : 1000=
900 : 100= 


3)Λύνω τα προβλήματα: ( με κάθετες πράξεις)
α) Κάθε τελάρο περιέχει 14 κιλά ντομάτες.  Ο κύριος Σταύρος πούλησε 25 τέτοια τελάρα.  Πόσα κιλά ντομάτες πούλησε συνολικά;
ΛΥΣΗ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:


β) Η Μαρία έχει 324 αυτοκόλλητα με ζώα, 125 με ήρωες κινουμένων σχεδίων και 285 με λουλούδια.  Πόσα είναι όλα τα αυτοκόλλητα μαζί;
ΛΥΣΗ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Θα τα ξαναπούμε την Τετάρτη!






Δ' ΤΑΞΗ 


Μάθημα 2ο


  Ασχοληθείτε με τις δραστηριότητες  που αναφέρονται στην επανάσταση του '21 που θα ανεβαίνουν κάθε μέρα στο blog. Στις 22/03/2020 θα έχουν αναρτηθεί οι απαντήσεις του πρώτου μαθήματος και στις 24/03/2020 οι επόμενες εργασίες. :-) 

Τα λέμε πάλι σύντομα!!!  




Οι ήρωες του' 21

   Με αφορμή την εθνική μας γιορτή που πλησιάζει βρήκαμε ενδιαφέρουσες δραστηριότητες για τα παιδιά.  Αναζητώντας πληροφορίες για τους ήρωες του '21 και τις μάχες της επανάστασης  προσπαθείτε να τερματίσετε πρώτοι.  Θα ήταν πιο πρακτικό να εκτυπώσετε το φιδάκι και τις κάρτες των ερωτήσεων.Κόψτε τις κάρτες και ομαδοποιήστε τις ανάλογα με τον ήρωα . Θα χρειαστείτε ζάρι και πιόνια. 





Και κάτι για τους μικρούς μας φίλους:


Ρίξτε μια ματιά  πρώτα εδώ, για να βρείτε τους ήρωες.  










Πηγή :protakia1n.blogspot.com
Πηγή :el.wikipedia 

Πηγή :slideshare.net


Πηγή :korinthostv.gr


Μάρκος Μπότσαρης
Πηγή :el.wikipedia






Α' ΤΑΞΗ


Μάθημα 1ο:


Μικρούλια μου ξεκινάμε επανάληψη!

ΓΛΩΣΣΑ




ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
1. Συμπληρώνω:

1 ,  __ , __ , __ , __ , __ , 7 ,  8 , 9 ,  __
11, 12, __ , __, __ , 16, 17, __, __,  20
__, __, 23, 24, __, __, __,  28, 29, __
31, __, __ 34, 35, __ , __, __ , __ , 40
__, 42, 43, __, __, __, 47, 48, __ , __

2.Ανεβαίνω 5-5

5, 10, __, __, 25, 30, __, __, __, 50

3. Ανεβαίνω 10-10

10, __ , __ ,__ ,  50


4. Θυμάμαι:

1 +1 =                     2+1=                          7+1=
2+2=                       3+1=                         8+1=
3+3=                       4+1=                         9+1=
4+4=                       5+1=               
5+5=                       6+1=

Βιβλιογραφία
Δεσύπρη, Ε. (2009).  Φύλλα εργασίας για τη Γλώσσα α' δημοτικού, Αθήνα :Παπαδόπουλος. 
Ζώη, Α. (2007).  
Γλώσσα Α' δημοτικού, Αθήνα :Σαββάλας.  
Δεσύπρη,  Ε.  (2009).  Φύλλα  εργασίας για τα Μαθηματικά α' δημοτικού, Αθήνα:Παπαδόπουλος. 


Θα τα ξαναπούμε τη Δευτέρα!






Β' ΤΑΞΗ


Μάθημα 1ο:


Δεν ξεχνάω να γράψω ημερομηνία!  Οι ασκήσεις να γίνονται στο μπλε τετράδιο!

ΓΛΩΣΣΑ:

1) Βρίσκω τι είναι η κάθε λέξη (ρήμα, ουσιαστικό, επίθετο, επίρρημα ):

λουλούδι =                                           βιδώνω =                      
όμορφο =                                          ανεβαίνω =
διψάω =                                                    μέσα =
σφουγγαρίζω =                                        μισή =
πιάτο =                                                    πάνω =
νόστιμο =                                                τάξη =
χορεύω =                                                 αρρωσταίνω =
ντουλάπα =                                             έξω =
μάγειρας =                                              γρίπη=
εδώ =                                                      ήλιος =
μολύβι =                                              έξυπνος =                                             
                                                


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

1) Γράφω τις προπαίδειες του 7 και του 9!


Θα τα ξαναπούμε την Κυριακή!





Γ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 1ο :


Πριν ξεκινήσω γράφω ημερομηνία.   Στη συνέχεια την εκφώνηση της άσκησης ( δηλαδή γράφω αυτό που λέει) και μετά λύνω ή απαντώ.

ΓΛΩΣΣΑ:  Οι παρακάτω ασκήσεις να γραφούν στο τετράδιο 2 θεμάτων στη 2η μεριά!

1)Διαβάζω το παραμύθι ''ΕΝΑΣ ΙΟΣ ΜΕ ΚΟΡΩΝΑ'' που βρίσκεται παρακάτω και απαντώ στις ερωτήσεις:
α) Γιατί ο κορωνοϊός στο τέλος του παραμυθιού χαρακτηρίζεται ως εγωιστής;
β)Τι συμβουλές έδωσε η δασκάλα στα παιδιά για να φεύγουν οι ιώσεις μακριά;

2)Κλίνω το ρήμα μαραζώνω  σε παρακείμενο, υπερσυντέλικο, συντελεσμένο μέλλοντα και προστακτική.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:  Οι ασκήσεις να γίνουν στο πράσινο τετράδιο!

1) Κάνω τις πράξεις κάθετα και δίπλα τις επαληθεύσεις:

47 Χ 7=          288 Χ 2=       69 Χ 14=          26 Χ 26=         13 Χ 50=

Τώρα που έχετε χρόνο είναι ευκαιρία να κάνετε εξάσκηση τις προπαίδειες!!

Θα τα ξαναπούμε την Κυριακή!! 







Δ' ΤΑΞΗ


Μάθημα 1ο


Γλώσσα
Στο παραμύθι με τον κορωνοϊο βρίσκουμε  τα ρήματα στις δύο πρώτες σελίδες και κάνουμε χρονική αντικατάσταση, σε όλους τους υπόλοιπους χρόνους αλλά στο ίδιο πρόσωπο, φωνή και έγκλιση στο τετράδιο αντιγραφής.

Ενεστώτας :
Παρατατικός :
Αόριστος :
Παρακειμενος:
Υπερσυντέλικος:
Εξακολουθητικός Μέλλοντας:
Συνοπτικός/Στιγμιαίος Μέλλοντας:
Συντελεσμένος Μέλλοντας:

Μαθηματικά
Αφού ακούσουμε τα τραγούδια,  κάνουμε τους πολλαπλασιασμούς με τις επαληθεύσεις  τους στο τετράδιο μαθηματικών :

654*86=       267*38=     783*476=    687*764=

Θυμάμαι κάθε σειρά που αλλάζω μπαίνω πιο μέσα!!!


Καλή εξάσκηση!!! 
Θα τα ξαναπούμε την Παρασκευή :-)  





Μαθαίνουμε  τις προπαίδειες  με ένα τραγούδι :-) 

Κάθε αριθμό  που λέμε σηκώνουμε και ένα δαχτυλάκι  με τη σειρά.  Για παράδειγμα  αν μας ρωτήσουν 4*8, λέμε το τραγούδι του 4 και σταματάμε στον όγδοο αριθμό,  πιο συγκεκριμένα στο όγδοο  δαχτυλάκι μας. Διαφορετικά μπορούμε να πούμε το τραγούδι  του 8 και να σταματήσουμε στο τέταρτο  δαχτυλάκι μας. 

Προπαίδεια του 3
Προπαίδεια του 4
Προπαίδεια του 6
Προπαίδεια του 7
Προπαίδεια του 8

Εξασκούμαι στην Προπαίδεια!!!






Ένα  πολύ  όμορφο παραμύθι για να εξηγήσουμε στα παιδιά μας  απλά και κατανοητά για τον κορωνοϊο, αλλά και να τα διδάξουμε να πάρουν τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.